Litteraturhistoria

Ååh! Vad jobbigt det är att plugga när ingenting fastnar. Jag pluggar och pluggar, men känner mig inge smartare alls. Ganska jobbigt, för det känns så onödigt. Men nu ska mamma snart få förhöra mig, för då lär jag mig lättare. Jag har nyss lagt in lite frågor på glosboken. Men det är inte så lätt att göra frågor till det här, så det blev inte så mycket bättre. Men jag måste klara provet imorn, annars får jag ig i svenska. Och det har hon till och med sagt. Att vi får ig om vi inte klarar provet. Så nu måste jag göra bra ifrån mig! Jag vill ju gärna ha vg i slutbetyg. Så jag måste få vg i det här terminsbetyget. För då får jag antagligen vg i slutbetyg. Jag måste verkligen plugga nu! Så jag får skriva när jag har tid över. Jag har ju pilates ikväll också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0