Presenter till mig

Idag var ju jag och mamma in till stan. Jag fick gå runt och kolla ut vad jag ville ha. Och sen på slutet så satt jag och kollade på böcker medans mamma gick runt och köpte lite saker. Undra vad jag får. Jag har ju pekat på ganska mycket idag. Så jag lär ju inte få allt. Nu ska vi snart äta middag. Jag vet inte vad det blir.
Imorgon far jag till Jonathan och är med han och Håkan. Det blir kul. Jag hade ändå inget bättre för mig imorn. Inget planerat i alla fall. Så det blir ju bra. Jag ska nog ha med mig lite varmare kläder då. För vi lär nog vara ute en hel del. Det blir kul.
Nu ska jag läsa lite bloggar som jag inte har hunnit läsa. Jag följer inte många bloggar. Men en som jag alltid har följt är Nadjas. Jag gillar verkligen den bloggen. Den har jag följt ganska länge. Sen så har det varierat lite mellan några bloggar. Men Nadjas har jag alltid följt. Läs den ni med.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0