Ridning

Jag har inte kunnat rida på hur länge som hellst. Först så har jag ju avbokat för Linnea fyllde år. Och det var ju 25/2. Och sen har det inte blivit nåt. Och sen har det varit lov. Och förra gången så ramlade jag ju av direkt. Så då hann jag ju inte rida nåt. Och idag har jag ju varit på fjälltur. Så då skulle jag ju aldrig ha hunnit dit i tid. Och jag skulle ju inte ha orkat heller för den delen. Asså! Jag är jättesugen på att rida. Det känns som för evigheter sedan. Åååh! JAG VILL RIDA! Men nejnej, då ska det bli en fjälltur mitt uppi allt. Så jag måste ju rida igen nån dag. Jag fick ju världens bästa häst förra gången också. Men inte fick jag rida inte. Eller jag fick, men det skulle göra så ont i svanskotan. Men jag hoppade upp i alla fall och bara satt, så att jag inte skulle bli rädd. Men det blev jag ju inte. jag hade ju bara ont typ dom två första dagarna. Sen gick det över. Så det var ju bra. Inget farligt alltså. Jaja. Nu ska jag göra nåt annat. Bye


Jag saknar Hillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0