Ridning

Idag blir det ridning. Gud vad längesen det var jag red. Jag kommer ju bli fet1 Det är ju typ den enda träningen jag har, förutom på skolan. Och förutom pilatesen. Men det har jag inte heller haft på ett bra tag. Så jag får väl göra nån situps mellan toscakakorna. Haha. Nu har jag börjat längta till sommaren. Det är så mycket kläder som jag saknar att ha på mig. Till exempel så var det väldigt längesen som jag hade shorts, eller liknande på mig, ute! Och jag saknar att bara kunna vara hemma utan några som hellst bekymmer med läxor. På sommarlovet så är det riktigt skönt! Och i sommar ska jag bli bruun! Jag måste ligga i med solningen. Förra året så blev jag inte så superbrun. Men det ska jag verkligen bli det här året. Jaja, önska kan man ju alltid. Men nu ska jag ta och byta om till ridningen. Så vi hörs senare om jag får låna nåns internet. Linnea ville ha tillbaka sitt nu också. Jaja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0