Snökoja

Nu är jag hemma. Jag har varit hos Jonathan och Karolina hela dagen. Jag sov där natten till idag. Det har varit superkul. Vi åkte skoter, byggde snökoja och massa mer. Håkan och Stefan var också där. Så det blev ju extra kul. Alltid roligare när det är fler. ;) Kojan blev bra! Den blev stor också! Så där tillbringade vi den mesta tiden idag. Men det har ju som sagt varit jättekul.
Imorn så far vi till Persåsen igen. Det är ju ganska många som ska dit, så vitt jag vet. Det är jag, Jonathan, Karolina, Håkan, Stefan, Birgitta, Mats, Malin, Josefine, Linus. Och sen kanske nån fler, som jag kanske inte vet om. Men det ska ju bli kul i alla fall. Det är ju alltid kul när man är många. Nackdelen är ju att jag har lånat ut mina skidglasögon till Linnea. Så jag har inga tills imorn. Skit också. Det tänkte jag inte på. Aja, jag får väl klara mig utan. Om inte nån vill låna ut åt några till mig. Huhu. Jag ska fråga om jag kanske kan låna pappas. Hoppas det. För jag har inte lust att åka utan igentligen. För det skulle ju snöa imorn också. Aja, jag får väl inte köra så snabbt. Man ser ju typ inget då. Typiskt. Aa, men jag ska väl inte bara sitta här och klaga på mig själv för att jag lånade ut mina glasögon. Jag får ju faktiskt skylla mig själv. Vi hörs! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snygg design du har !!=)

ha en bra dag!

2009-03-04 @ 10:16:18
URL: http://has
Postat av: MALIN

Kommentaren innan var från mej =D

2009-03-04 @ 10:16:42
URL: http://haschplanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0