Tyra Banks show

Sitter och kollar på Tyra på teven nu. Det är ju lite kul att kolla på.

Idag hade vi ju bild. Det var ju ganska kul. Det går ju ganska bra för mig. Jag blir nöjd i alla fall. Vi gör ju monster. Och då spelar det ju inte så stor roll om dom blir ful. För det är ju det dom ska vara.

Efter middagen så ska mamma klippa(toppa) och tona mitt hår. Det blir ju kul! För det var ett tag sen. Men sen innan sommarlovet så ska jag ju gå till en frisör. För det är ju bättre. Men det får räcka med att mamma toppar det. För går man till en frysör och vill bara klippa en cm, så blir det minst två cm. Jaja, jag kan ju visa före och efter-bilder.

Men nu börjar Tyra igen. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0