Vilken dag!

Det har varit hur kul som hellst idag. Jag åkte mest med Jonathan, Håkan, Karolina och Stefan. För dom åkte ju i den längsta backen. Dom andra åkte typ mest i den lilla backen. Vi hade jättekul i alla fall. Men i måndags skrev jag ju också om Persåsen så nu hade jag inte tänkt att skriva så mkt om det. Men det var i alla fall jättekul. Så nu vet ni det.
Undra vad jag ska göra imorn. Jag måste ju hitta på någonting. Nåt kul. Hmm. Vi får se. Mamma kanske kommer med nåt bra förslag. Isåfall så skriver jag ju imorn och berättar vad jag har gjort, eller ska göra. Vad har ni gjort hittills på lovet? Jag har i alla fall haft jättekul på hela lovet. Så det ska jag fortsätta med. Hoppas att ni alla får ett lika bra lov som jag har haft nu. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Nadja - 16 år & mamma till Leija

Svar; Jag har inte skickat in papprena ännu :)

Men tack för att du påminde mig ;)

2009-03-04 @ 21:58:24
URL: http://nadja92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0