Wipeout

Det är ju klart det roligaste programmet. Haha! Skadeglädje eller vad?

Nu ska jag sitta lite vid datorn, sen blir det till att gå och lägga sig. För imorn är det ju tyvärr skola. Jumpa har vi imorn. Inne. Jag vet inte vad vi ska göra. Hoppas nåt kul. Eller nåt lättsamt som man får träningsverk av. För jag fick lust att ha träningsverk nu. Det var längesen jag tränade så hårt att jag fick träningsverk. Haha. Hur kan man vilja ha träningsverk? Men det kan vara skönt att ha ibland. för det är ett bevis på att man har gjort nåt vettigt. Nej men att man får muskler. Jaja, nog pratat om det. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Milla

svar: jaa det är väl inget speciellt. Du gör en bild o laddar upp den på din blogg sen är det bara den där koden :)

2009-03-15 @ 22:46:55
URL: http://camillafamme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0