Birsta city

Igår for ju vi till Sundsvall. Först så kollade vi på campingen som vi ska bo på i sommar. Den var jättefin, och mysig. Nära till havet och allt. Sen for vi ju till birsta. Jag hade bara 100:- med mig. Men mamma och pappa sponsrade mig, så jag fick med mig en massa saker hem. Två par skor, ett par shorts, och en typ kofta. Jättetack för det! Nu ska jag verkligen hjälpa till hemma. För jag är jätteglad över att jag fick dom sakerna. Ni får antagligen nån bild sen. Vi kom hem vid nio igårkvälls, då hämtade vi Linnea på tågstationen. Hon hade varit på klassresa.

Nu har jag legat och solat en stund. Skönt var det. Men det blev så varmt, så jag gick in och satte mig här. Och det tror jag var bra. För jag skrev inte ett ända inlägg igår. Helt otroligt. Men nu ska jag ta och klippa gräsmattan här hemma. Sen tar jag och solar lite mer. Jag vill ju bli bruun! Haha. Vi hörs sen. Då får ni bilder på vad jag har köpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0