Desperate housewives

Nu har jag kollat på dh. Det är alltid lika spännande. Fast nu var det väldigt spännande på slutet. Så nu måste jag se nästa avsnitt.

Jag skulle behöva ett sommarjobb i sommar. För jag har insett att jag behöver mycket pengar i sommar. För om vi ska till gbg, så går det ju pengar varje dag till mat. Och om jag har råd med det, så lär ju det inte vara det ända jag vill göra i gbg, äta. Utan man vill ju gå på Liseberg. Också vill man ju shoppa lite. Så jag vore tacksam om nån hade nåt jobb åt mig. Vare sig det är över bara en kväll, tex barnvakt. Eller om det är en vecka, typ stå i kassa på ett bageri? Eller vad som hellst. Jag vill bara tjäna lite extra pengar. Minsta lilla är bra.
Vem vill sjunga med mig på stan? Haha! Ingen frivillig. Man lär ju tjäna lite på det också. Eller har nån annan nåt tips på vad man kan göra?  Vad som hellst. Eller ska jag få vara fattig i sommar?

Jag får hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0