Dunka musik!

Jag har blivit beroende av "Halo", och "If u seek amy". Så jag sitter och lyssnar på dom om vart annat. Haha. Och jag är ju bäst på att sjunga med.

Jag kom precis på en viktig sak! Jag måste skicka in So:n! Jag måste göra det nu, så jag inte glömmer det.

Så, nu har jag skickat den. Skönt! Hoppas bara att den blev bra. Jag är jättedålig på att veta om uppsatserna jag skriver är bra eller dåliga. Men jag hoppas på ett VG. Håll tummarna för mig!

Imorn så ska jag, Marielle, Sara och Ebba, först på stan, sen äta middag på kina, sen bio. Jag är rädd för att pengarna inte ska räcka, haha. Men jag skulle bli sponsrad av mamma med en hundring. Tack mamma ♥ Det behövdes verkligen. Så jag borde klara mig. Men jag ska inte köpa nåt när vi går på stan. Ifall att. ;)

Men nu ska jag fortsätta att lyssna på musik. Vi hörs kanske imorn.

hejsvejs.

 My new hairstyle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0