Home sweet home

Nu är jag hemma från skolan. Skönt! Och jag hade helt glömt bort att vi hade np i matte idag. Så jag var inte alls förberedd. Men jag tycker att det gick hyffsat bra ändå. Jag skrev ju i alla fall nånting på varje tal. Ganska slapp dag. För man får mycket rast när man har np. Så det är ju skönt.

Jag invigde min nya cykel idag. Haha! Cyklade på den till skolan. Men jag ska lacka om den sen. Och då blir det ännu roligare att cykla på den. Tror jag ska ha den i nån knallig gul. Men jag har inte bestämt mig riktigt än. Men jag tror det blir det. För jag vet inte vad jag ska ha annars. Så den blir nog gul. Jag och Marielle kommer då cykla runt på en varsin "tantcykel" En rosa och en gul, haha!

Det känns ju lite sådär att det regnar här nu. För nu är man ju van sommarvädret som vi hade i gbg. Seriöst, jag frös när vi cyklade hem. För när man cyklar så blåser det ju lite på händerna. Och då blev det ju ännu kallare när det regnade. Ush, säger jag bara. Ge mig sommar NU!!!!

 F.U.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0