Hunnit gjort mycket idag

Idag så var jag ju på skolan, som vanligt. Jag fick reda på att jag har MVG i HK. Yes! Bra gjort Jullan. Sen efter skolan så åkte ju jag och Marielle in till stan. Det var kul. Marielle höll på att springa in i en kille. Såg ganska roligt ut. Var nära att dom krockade :)

Sen kom jag hem. Då åt jag middag. Sen satt jag mig vid datorn. Då var jag tvungen att skriva klart mitt författarporträtt. Jobbigt, men måste göras. Eftersom jag fick IG på provet. Så jag får skylla mig själv.

Nu sitter jag i alla fall också vid datorn. Chattar och skriver blogg samtidigt. Jag känner mig ganska stressad. För det plingar typ hela tiden. Jobbigt.

Jag har insett att det har blivit mindre bloggande för mig på sistone. Tråkigt. Men jag känner att jag inte behöver skriva flera gånger om dagen. För jag har ändå inte nå många besökare. Jag skriver när jag har lust. Och nu har jag inte det mer. Vi hörs sen nån gång. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0