Klänningar

Jag tänkte berätta vad jag köpte för klänningar i gbg. Jag orkar inte ta nåt kort, och jag hittade inte klänningarna på google. Men jag ska försöka att förklara.

Den klänningen som jag ska ha imorn på dansen är svart. En svart halterneck klänning. Supersöt tycker jag. Med två fickor fram. Ni kanske får nån bild sen.

Klänningen som jag ska ha på middagen är en gul tubklänning, med knytning under bysten. Väldigt fin tycker jag.

Varför jag valde att ha den svarta på dansen och inte tvärt om, var för att jag vill inte riskera nåt på dansen. Det vill säga. Jag törs inte ha tubklänningen på dansen, ifall att den skulle fara ner. För på middagen så sitter man ju mer.

Ni får nog bilder på dom båda sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0