Klippt mig

Idag har jag klippt mig. Jag blev nöjd. Ni får väl nån bild sen. Efter det så åt jag middag. Sen var det ridning. Vi galopperade utan stigbyglar. Det var jätteläskigt. För jag hade en jättepigg häst. Så när jag skulle sakta av till trav, så var det jättestutsigt. Jag trodde att jag skulle ramla av. Också fick vi göra det två gånger! Lika läskigt båda gångerna. Men jag klarade det. Och det är jag superglad över.

Sen så var jag med Marielle. Vi cyklade först lite. Bla, ner till sjön. Sen for vi hem till henne(mig) och körde fyrhjuling. Det var lite läskigt. Men jag gjorde inte illa mig, och det är ju huvudsaken. Haha! Sen var vi inne där en stund. Och nu är jag hemma igen.

Jag vet att jag inte skriver så mycket blogg nu för tiden. Men det är för att vi har virus på datorn. Så ibland bestämmer sig den för att inte leva på ett tag. Vilket är ganska störande. Och det är då därför jag inte skriver så mycket. Men jag ska bättra mig! Ska försöka att få den att funka oftare. Och idag har jag ju inte riktigt haft tid heller.

Idag på skolan så var vi först till mittuniversitetet. Sen fick vi åka tillbaka till skolan. Där åt vi lunch. Efter lunch så hade vi först kemiprov, på eld och brand. Sen hade vi del B i np i fysik. Och jag tycker att båda gick bra. Jag hoppas att det gick bra iaf. För jag hade inte pluggat så mycket. Men jag skrev på allt, och jag tyckte att det lät rätt. Så då borde det vara det. Haha! Och nu har vi minilov!! Fö vi går inte nåt mer i skolan den här veckan. Och sen är det ju helg. Så fyra dagar är vi ledig! Jihuu! Vad skönt!

Jaja nu ska jag gå och lägga mig. För jag är trött. Och jag har träningsvärk i hela benen tror jag. Plus att det var jobbigt på ridningen. Sen har jag ju cyklat ikväll. Så mina ben är verkligen helt slut! Jag vill inte veta hur dom är imorn! Världens träningsvärk eller vad?

Oj, det blev ett långt inlägg. Så det jämnar ut sig. Haha. Som om jag skulle skriva flera små under hela dagen. Så det här är väl roligare? Ett långt inlägg. Ja det är det ni får iaf.

Godnatt nu på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0