Skola

Godmorgon. Idag regnar det ute. Tråkigt, jag vill ju ha sommar och varmt. Men vad får jag? Jo, regn. Idag ska jag lämna pengar för avslutningsmiddagen. Jag vet inte om jag längtar dit eller inte. Det blir ju god mat och sånt. Men vi kommer behöva göra nåt "framträdande". Och jag chansar på att våran klass kommer vara sämst på det. OM vi äns hittar på nåt att göra. Några pratar om en "köksorkester", ni vet med kastrull-lock och så. Men jag vet inte. Vore ganska tråkigt faktiskt.

Nu ska jag borsta tänderna. Sen blir det skola. ush på det. Vi har np i fysik idag. Och det är jag sämst på. Vore bättre om det var biologi. För det verkar lättare. Ush, hoppas det går bra. Jag har inte pluggat nånting, så jag hopps att nåt har fastnat i alla fall. Men på fyra år, så måste väl ändå nånting finnas inne i skallen tycker jag. Jaja, wish me good luck!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0