Solen

Jag trodde att solen skulle stanna kvar. Det var ju så fint väder imorse. Och nu är det jätte molnigt. Ush, jag som tänkte sola. Jag vill ju bli bruun! Ska väl sola solarium nån dag. Eller jag vet inte. Vi får se. Jag går ju bara tre dagar den här veckan. Så kanske sen då jag är ledig. Men jag har så mycket att göra också! Fast det känns som om jag har lektionstid till det mesta kvar. Så vi får se hur det blir med pluggandet. Jag har iaf bestämt mig för att få mvg i musik iår. Jag behöver två poäng till. Och jag ska sätta mvg i piano, och sen ska jag och Ebba sjunga. Så det känns ganska lätt. Jag ska spela "The rose" på piano. Och sen sjunga valfri låt. Så det ska nog gå bra.

Linnea har klippt sig idag. Hon blev jättebra. Och nöjd själv tror jag att hon blev också.

Men nu ska jag lyssna på the rose, samtidigt som jag ska försöka att spela. Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du sjunga??

2009-05-18 @ 16:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0