Svar på fråga

Jag fick en anonym fråga som jag tänkte svara på.
Skulle du inte lägga ut bilder på huset?
Svar: Jo det ska jag. Men jag vill att det ska vara helt klart först. För jag vill ha ett kort på utsidan också. Och vi har inte fixat klart den. I sommar ska vi hålla på och måla. Så sen kan jag lägga ut bilder. Sen har vi ju inte tapetserat i köket och hallen än heller. Plus att vi har inte burit in alla möbler än. Så helt klart är det inte. Men jag kanske kan lägga ut en bild på bara mitt rum sen. Fast jag är ju hos mamma nu. Och jag kommer inte till pappa förnst om typ två veckor. Så då blir det väl kanske nån bild. Om jag kommer ihåg. Och nästa gång behöver du väl inte kommentera anonymt.

Nu ska jag göra mig iordning lite. För snart går bussen. Och jag vill ju inte gå osminkad hela dagen på stan. Så vi hörs kanske ikväll. Eller om jag hinner med ett till inlägg innan jag far. Men det tror jag inte. Hejdå! Ha en bra dag! För det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0