Torkade äpplen

Nu har jag hängt upp äppelskivor på ett snöre. För nu ska dom torka. Haha! Det är supergott med torkade äpplen! Så nu om nån dag så kan jag äta dom. Mums!

Nu ska jag bara kolla igenom alla sidor jag brukar kolla varje dag lite snabbt. Sen far jag in på stan med 10 över 1 bussen. Jag och Ebba ska gå på stan, sen ska vi äta, och sen ska vi gå på bio.

Det ända jag får shoppa idag är:
Nagellack för max 50 kr
Honungslypsyl max 50 kr
Strumpbyxor max 100 kr
Glittereyeliner max 50 kr
Behå max 300 kr

Och om nåt är dyrare än det som står där så måste jag skippa att köpa nåt annat.
Behån måste jag ha. Det är ju en sån där superbra. Utan några band alls. Nagellack vill jag också ha. Resten är inte så viktigt.

Nej nu måste jag kolla på lite andra sidor också. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0