Trött

Gud vad jag är trött nu! Jag hatar att kliva upp kvart över 6. Eller okej jag snoozar faktiskt till halv 7. Men jag hatar att kliva upp så tidigt. Och det gör jag i princip varje dag. Måndagar är värst! För då har det precis varit helg. Och på helgerna får man sova hur länge som helst. Så då tänker man på måndag morgon; varför ringer väckarklockan? Ååh, det är så jobbigt. Och inatt vaknade jag två gånger och kunde inte somna om på hur länge som hellst. Jag som aldrig brukar vakna på nätterna. Första gången vet jag inte alls varför jag vaknade. Det kanske var när mamma kom hem från jobbet. Eller jag vet inte. Kan ha varit. Och andra gången var det Kalle som väckte mig. Han klöste på min dörr, för han ville gå ut. Så då gick jag som en zombie och släppte ut han. Sen blev det svårt att sova. Men nu skulle jag kunna somna direkt tror jag!

Jaja, slut på skitsnacket. Nu måste jag borsta tänderna och så. Sen måste jag gå till bussen.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0