Vålbacken idag

Nu har jag gjort iordning mig klart. Snabb jag var ;) Idag ska vi ju till Vålbacken, så jag behövde ju inte sminka mig så mycket. Det är ju det som tar tid, haha. Jag drack lite blåbärssoppa till frukost. Men sen får man frukost på Vålbacken kl halv tio. Så det är bra. Jag kommer väl hem till fyra idag eller nåt. Beror på. För förra gången fick den andra gruppen åka till travet. Så om vi ska göra det, så blir det nog lite senare. Just det. Då måste jag packa med mig busskortet. Fast det skulle jag ju ändå behöva. För jag ska ta bussen till Sibylla xD Lat som man är. Haha. Men det är faktiskt ganska långt dit. :P

 

Jaja, vi hörs när jag kommer hem. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0