Yesterday

Igår gjorde vi det adventsfint här hemma. Vi bakade också lussebullar. Muuuums.



Nu har vi tagit fram alla adventljusstakar, och adventsstjärnor. Bytt gardiner till röda har vi gjort också.
Och i vardagsrummet har vi tagit fram "tomtenisse" och "tomtelisa". Haha. Dom får alltid komma fram till advent. Men restan av tomtarna tar vi fram till jul.

Och imorn får vi tända första ljuset. Och vi får äta från chokladkalendern på tisdag. Nu är det nära! Julklappar måste jag börja handla. Eller i alla fall komma på vad jag ska köpa. 12 december har jag och Marielle planerat in att vi ska handla julklappar. En vecka innan! Då kommer jag få paniiiik! Men om det är nåt man har glömt så är jag ju ändå i stan varje dag. För jag åker ju till skolan. Så då är det väl bara att springa in och köpa det man inte har köpt om man vill.

Men nu ska jag ta mig en lussebulle till frukost. Och kanske nåt mer. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0