God morgon

Har precis vaknat. Eller jag kom hem tre. Kunde väl inte sova förnst fyra. Sen vaknade jag sju och mådde illa. Det är väl inte så bra att dricka en och en halv liter coca cola. Ja, då gick jag upp och la mig i soffan. Drack lite vatten och så. Sen tog jag en dusch, för jag frös så mycket. Sen gick jag och la mig igen. Och har sovit fram till nu. Och jag är fortfarande astrött.

Bara så ni vet så tänker jag inte skriva så mycket om igår. Mer än att början var bra. Men slutet lite mindre bra. Aa, mer får ni inte veta. Jag orkar inte berätta.

Kommentarer
Postat av: Emma Sävelind

haha ingen vill nog veta heller, jag vill iaf inte bli påmind XD gaah!

men du är bäst julia :) <3

2009-10-04 @ 11:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0