Min fredag

Nu ska ni få höra hur min morgondag ser ut.

Först åker jag in till skolan. Vi har skolfoto och kanske nån fler lektion. Sen far jag och rider, på vålbacken. Efter det så åker jag hem. Då duschar jag och äter. Sen far jag väl till krokom. För då är det klassfest. Jag är den ända som inte kommer dricka, så jag lär väl känna mig lite ensam. Men skit samma, det är ju mitt eget val. Sen kommer förhoppningsvis mamma och hämtar mig. Hon har inte bestämt sig än. Annars så tror jag att jag tar bussen från krokom vid halv ett. För jag tror ändå inte att det kommer vara så kul för mig där, om alla är full. Och jag är den ända nyktra. Då blir det kanske lite tråkigt mot slutet. Så vi får se.

Nu ska jag äta middag. Gissar på spagetti och köttfärssås, luktar som det. Sen ska jag på "träning". Och sen är det idol. Så vi hörs! Bye!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu har jag lagt upp fotobidragen. Så nu är det bara att locka till dig röster, så att just DU kan vinna!



/rosabeebis.blogg.se

2009-10-01 @ 19:47:12
URL: http://rosabeebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0