Pengar, pengar, pengar

Inte faan vill jag ta ut min månadspeng i förväg iaf. 850:- Också ska jag betala mat? :O Hur fan ska det gå? Donken varje dag? Jag som ville lyxa till det :/ För en gångs skull ville jag ha en supermysig helg med bara Marielle. Också vet jag inte äns om jag har råd att göra nåt. Ääh, jag klarar mig nog. Men jag har faan inte handlat ett enda vanligt klädersplagg sedan semestern tror jag. Vart tar pengarna vägen?:O Det är typ mobil och fika. Ååh, jaja. Jag får väl inte göra det den här månaden heller då. Jag som har hittat en stickad tröja på bikbok för 400:- Jag trodde ju att mina 850:- bara skulle gå till shopping. Men om jag nu måste betala mat också. Så gick ju den planen i krash. Bajs!

Negativa Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0