Söndag

Ja, vad gör ni en söndag som denna då? Jag slappar. Kollar på teve, sitter vid datorn, läser. Med mer. Mamma är och köper en säng åt mig. Jag orkade inte följa med. För då skulle jag vara tvungen att byta kläder, sminka mig och fixa håret. Och det kändes bara jobbigt. Och vill ni veta nåt helt otroligt?! Jag har läst typ 200 sidor i första twilightboken! Och jag började igår! Haha. Snacka om bra bok! Men jag gör typ inget annat än läser heller, så det är väl inte så konstigt. Haha!

Imorn är det måndag. En vanlig skoldag. Och på kvällen så blir det pilates. Hur nu det ska gå. Jag som har världens träningsvärk! Vet inte från vad, men jag gissar på att det är sen jag red i fredags. Haha, jag har fan träningsvärk jämt! Helt otroligt. Just det. Vi har ju idrott på skolan imorn också! Usch, vad jobbigt. Men jag måste gå in och kolla på vad vi har för idrott. För nu har vi orienterat två gånger, så nu ska vi inte göra det nå mer. Just det! Vi har innebandy. Tur att jag är så bra på det då! Naaht. Nej, jag suger verkligen på det! Haha. Det finns nog inget som jag är så dålig på! Som innebandy. Jaja, nog tjatat om det! Nu ska jag läsa lite bloggar, och gå in på facebook innan Linnea och mamma kommer hem. För då ska säkert nån av dom ha datorn. Så då får jag fortsätta med min läsning. Och det har jag ju inte nåt emot. Ma höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0