Vintertid

Var det idag man skulle ändra till vintertid? Eller var det igår? Näe va. Idag, tror jag. Jaja, man vrider i alla fall bak klockan en timme. Så då får vi ju sova mer. Som jag, jag vaknade halv elva. Men sen vred jag tillbaka klockan. Så då var den bara halv tio. Så då skulle jag ju kunna sova en timme till om jag ville.

Tänk vad skönt det kommer bli då skolan börjar. För jag är ju van att kliva upp kl typ 6. Så då kommer det kännas som att jag kliver upp 7. Vilken sovmorgon! ;) Haha. Nej men då kommer jag ju att vara mycket mer utvilad. Det blir skönt.

Men tänk er! Vintertid! Då räknas det alltså som vinter nu. Härligt! Då närmar sig julafton! Men jag längtar tills snön lägger sig på riktigt. För då slipper man slasket som är ibland nu. Också kan man ta fina bilder.

Aja, nu ska jag logga in på facebook. Så vi hörs sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0