Facebook

Jag nördar facebook som vanligt. Skönt att Linnea är på fotbollsträning. Så jag kan ha datorn utan ett evigt tjatande om att hon vill ha den. Jag ska hinna göra allt som jag gör på datorn. Skriva blogg, läsa bloggar, facebook, bilddagboken, mm, mm.

Men asså, min blogglust finns. Men fantasin är helt borta. Så det blir inte mycket inlägg för mig om dagarna. Sorry för det. Vill ni ha lite skolbilder? Jag ska kolla om jag har nån kul.

 Emma ;)

 Me :P

Ja, ni ser ju hur normala vi är på skolan. Men här kommer det några bilder på andra i klassen. Ja, dom som var där vi var. Fler kort blev det inte. Och det blev verkligen inte på alla i klassen. Haha ;) Det finns många fler.






Som ni ser så är ju jag och Emma dom ända flumma ;) Haha, vi kan verkligen skratta åt precis allt. Och nu ska ni få veta en cool sak. Jag och Emma fyller år samma dag! OMG! Hur coolt är inte det? haha. Bäst att ni tar och antecknar det. För det får ni ju inte glömma, haha. Synd att det inte var samma år bara. Då vore det nästan lite läskigt.

Menmen, jag ska väl ta och avrunda här. Orkar faktiskt inte skriva nåt mer. Så vi hörs imorn. Byeee!


Kommentarer
Postat av: Karro

Haha du och jag har samma problem med bloggen xD Mina inlägg blir tråkiga när det är skola haha xD

2009-09-01 @ 20:30:51
URL: http://bullekarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0