Hissa & Dissa



Han hade en bra sångröst. Och han såg bra ut. Det ända som behövs för att vinna idol. Eller hur? Min framtida man det där.


Jag har aldrig varit så nöjd över min klass som jag är nu. Den är bäst helt enkelt. Skulle vara bra om det var fler killar bara. Men det gör inte så mycket egentligen.


Tänk vad skönt det är när man har klivit upp 6 en hel vecka. Och sen kommer helgen då man får sova hur länge som hellst. Gud vad härligt det är.

Ridning är superbra träning, och det är kul samtidigt. Bättre kan det inte bli. Dock är det ganska dyrt att hålla på med. Men det är värt det!

Åter igen så hissar jag ost och kex. Det är det godaste som finns. Speciellt brie-ost. Jag kan äta nästan hur mycket som hellst av det. Synd att det inte är nyttigt.


Bra musik är det. Och dom som pratar är underhållande. Jag älskar musiken dom spelar, men den kan bli lite enformig ibland.

Tänk om det inte fanns nåt barnbidrag. Då skulle jag inte ha råd att göra mycket. Inte köpa några kläder. Inte gå på bio, inte köpa smink. Eller jo, jag sklle kunna göra det, men då skulle ja vara tvungen att jobba för det.





Bloggar som nästan aldrig uppdaterar. Jag vill kunna läsa ett nytt inlägg när som hellst på dagen. Jag vet att jag själv inte uppdaterar så mycket. Men det är inte mtt problem. Jag läser ju inte min egen blogg precis. Men alla som jag läser vill jag ska uppdatera ofta.


Vilken dator man än har, så blir den alltid seg när man loggar in på facebook. På vissa datorer går det inte äns att logga in på facebook. Utan att datorn ska sega ihop.


Man kliver upp tidigt på morgonen. Då orkar jag knappast bädda sängen. Då är man så trött och har bråttom till bussen. Då slösar man ju knappast tid på att bädda sängen.


Jag dissar finnar igen. Men det är så jobbigt. Alltid vid fel tillfälle. Och på fel ställen. Dom väljer platser som mitt i pannan eller ännu värre mitt på näsan. Dom gör ont och om man klämmer dom så får man ärr. Så det är bara att låta dom vara.


Jag får aldrig till mina ögonbryn som jag vill ha dom. Nej usch, jag gillar inte mina ögonbryn.


Tänk vad många som går fel. Och då är det inte kul. Då kan det man skulle förstora ruttna bort. Och det är väl inte så kul. Nej, plastikoperationer är bara onödigt slöseri med pengar. Lägg hellre pengarna på att förbättra ditt självförtroende.


Man är inte sig själv med alkohol i kroppen. Och man kan göra dumma saker som man sen ångrar. Och sen kan man ju bli beoende också, och då går alla pengar åt till det. Alkohol är ganska dyrt om man tänker efter.


Det var en lång hissa och dissa lista det där. Och den tog tid att göra. Så hoppas ni är nöjd.


Kommentarer
Postat av: Emma Sävelind

alkohol 'är så jävla dyrt XD haha

2009-09-20 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0