Hissa och dissa


Idol. Det är så jäkla kul att kolla på alla dåliga. Dom som helt seriöst tror att dom är bra, också suger dom. Det är så kul med juryns kommentarer också. Haha, och det är ju en bra chans för dom som verkligen kan sjunga. Att visa det. Så det är bra att dom har idol.

Den 20:onde. Det är datumet man får månadspeng. Jag älskar att få pengar!

Farmville. Det är roligt att spela. Haha. Man fattar inte att det är kul förrän man verkligen har kommit in i det. Men nu är det ganska kul.

Varm oboy. När man fryser så är det jättemysigt med varm oboy. Och gott är det också. Bara sätta sig under en varm filt och dricka oboy. Mysigt värre.





Jämtland. Fan, sämst ställe att bo på. Det blir aldrig nån varm sommar. Och det regnar typ jämt. Det är också väldigt långt till typ gbg och sthlm. Och det är där alla konserter och såna saker brukar vara. Sämst helt enkelt.

Svininfluensan. Men jag tycker att alla överdriver det egentligen. Fast vad ska jag göra om jag inte dissar den? Jag hissar ju inte direkt att vara sjuk.

Error. Har ni märkt att ibland när man går in på facebook så bara laggar det sönder. Och kommer upp error rutor. Det är störigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0