Igårkvälls/Idag

Igårkvälls så var vi till våra kusiner i Lövsåsen. Nämligen Jonathan och Karolina. Håkan var också där. Han hade åkt tåg dit igår. Så det var ju kul. Så igårkvälls så tillbringade jag min tid med Jonathan och Håkan. Och vi hade faktiskt ganska kul! Vi spelade lite guitar hero. Och vi satt lite vid datorn. Och kollade i skolkatalog gjorde vi också.

Idag då? Jo idag ska jag tillbringa min dag med Marielle. Vi ska in på stan. Jag vat inte om jag behöver köpa nåt. Men det kan ju vara kul att bara umgås och kolla lite. Vila har ju öppnat här i stan också. Så vi ska väl in där och kolla lite.

Men vi hörs vid middagstid. I guess. Och då får ni ju veta om jag har köpt nåt. See you soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0