muuu, muu, nöff

Imorn går jag halvdag! Yes. Men det är en lektion då vi ska typ kolla på får och grisar. Haha.

Idag har jag i alla fall haft en lång dag. Matte, Svenska, Engelska, och nån arbetsmiljö eller nåt. Och på matten hann jag göra ganska mycket. För där jobbar vi ju som vanligt.

Och nu blev jag på dåligt humör för att Linnea ska dampa loss på mig precis hela tiden. Hon är en liten diva hon. Hon ska alltid få som hon vill. Och får hon inte det som hon inte fick nu så slåss hon och dampar loss. Jag blev i alla fall av med lite hår nu.

Tack vare det så tappade jag blogglusten. Har inget att skriva nu.

Imorn slutar vi efter lunch, och det gör vi på fredag också. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0