♥ nässpray

Hela dagen har jag gått och snorat. Usch vad jobbigt det har varit. Men nu har vi köpt ottrivin(?). Och nu kan jag känna lukter igen. Härligt är det ;)

Idag på skolan hade vi först Matte, sen rast i typ 40 min. Sen hade vi svenska. Vi lyssnade bara på nån hörövning eller nåt. Efter det var det lunch, spagetti och köttfärsås. Helt otroligt att det inte var potatis. Sen sista lektionen så hade vi idrott. Vi spelade fotboll, askul. För vi var inte speciellt seriös. Haha. Aaa, sen slutade vi. Men när jag kom till stan så fick jag vänta 45 minuter på en buss. Det var drygt. Menmen. Hem kom jag ju.

Ikväll så är det pilates, tror jag. Mamma har inte svarat på mitt sms än. Men jag tror det är det.

Nu ska jag läsa massor med bloggar. Så hörs vi sen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0