Ojojoj

Ojojoj, vad dåligt det går med bloggandet.

Idag på skolan så fick vi skjuta med ett sånt här gevär. Haha. Det var kul det. Och ganska bra gick det för mig. Dock inte superbra. Men jag är nöjd iaf. Sen andra lektionen så fick vi kolla på en film. Snacka om att alla sov! Precis alla typ! Men sen fick vi kolla lite på när dom bla matade ormar och sånt. Så det var nån djurlektion iaf. Ja, det va min dag. Haha. Eller sen så for jag till stan. Träffade Marielle, Sara, Per och Ida(?). Sen for jag och Marielle hem. Och då åt vi middag. Och sen satt jag mig vid datorn. Och nu ska jag snart duscha. Men pappa och Linnea skulle göra det före mig. Och ikväll blir det IDOL! Som vanligt ;)

Gonatt, för jag lär ju knappast skriva nåt fler inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0