Shoppa

Jag har köpt mig en ny väska. Det blev inte den som jag hade tänkt att köpa, för den var för liten. I stället köpte jag en jättefin på sporttjänst/intersport. Den kostade 375 kr och var rätt storlek och fin. Så det var ju perfekt. Mamma sa att hon och pappa ska sponsra med pengar när det gäller såna saker. Så jag ska väl antagligen få lite pengar av dom för den. Så då kanske jag kan köpa mig nåt snyggt på gina tricot. Jag har ju inte äns varit in där än! Crazy. Får gå in en sväng imorn efter skolan. Bara för att jag ska ha varit där. Och jag vill kolla på lite kläder också. Mamma sa att det fanns nåt linne där för 40 kr. Det skulle tydligen vara lite längre, och det behöver ju jag. Men jag tror inte det skulle finnas i nån bra färg. Inte svart eller vit sa mamma. Men vi får hoppas på att hon har fel. Sen vill jag ha en stickad tröja som jag tyckte var jättefin. Både Elin och Dessan har en sån. Men skit samma. Det var superfin ändå! Jag kan ju ha en annan färg, och ha på mig den annorlunda ;)

Beror på hur mycket den kostar. Vill ju inte shoppa upp alla pengar såhär innan jag ska till stockholm. Det är ju faktiskt bara fyra veckor kvar! Då är det loooov! Härligt.

Ikväll är det ju pilates igen. Jag ska gå utan mamma ikväll. För hon är på nåt kryddparty eller vad det var. Jag brukar ju alltid gå tillsammans med mamma dit. Men nu ska jag gå själv. Men det gör inte så mycket. Man pratar ändå ingenting under hela tiden, haha. Tyst i en timme, slå det ni ;) Men det ska bli ganska härligt att träna lite. Det känns som det behövs i alla fall.

Just det, jag var ju till tandläkaren idag. Det var två stycken som var början till hål. Men jag har bestämt att det inte får inträffa att det blir hål. Jag har ju faktiskt aldrig borrat. Och det är väl bra det. Inte ett hål... så långt ögat kan nå... ♪ ♫ ♪

Ja idag när vi skulle gå till bussen så såg vi att den kom. Så då började vi springa mot den. Och när vi kommer till vägen ja då far den. Hahaha! Och då var det 4 min tidig! Och busschaffören måste ha sett att vi sprang! Men inte stannade han inte! Surgubbe.

Men nu ska jag inte skriva nåt mer i det här inlägget. Det blev ganska långt. Jag hade väl mycket att berätta. Haha. Det har hänt mycket idag vettni. Moahaha.


Kommentarer
Postat av: elina

sv; tack så mycket!:D

2009-09-29 @ 12:04:53
URL: http://elinaskoogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0