Vålbacken

Nu har jag precis kommit hem från vålbacken. Det känns verkligen att jag är otränad! Usch vad jobbigt det var! Men kul :D Vi slutade lite tidigare på skolan, för att vi skulle hinna med en buss. Så då for vi in till stan och åt på subway, sen fick vi skjuts av Dessans mamma till vålbacken. Så då red vi lite. Det gick väl bra. Jag red bally(?), tror hon hette så. Hon var rolig att rida. Men ganska seg, och ville knappt galoppera. Men tillslut så gick det. Sen efter jag, Dessan och Emma hade ridit klart, så skulle Arvid rida. Han skulle typ träna dressyr tills imorn, för jag tror han skulle tävla då eller nåt. Vi gick och bytte om, sen kom mamma och hämtade oss. Först trodde jag att vi skulle få gå, för vi hittade ingen skjuts. Men sen kom jag på att mamma kanske inte jobbar. Så då fick hon hämta oss. Emma fick låna mitt busskort för hon hade inga pengar så hon tog sig hem. Haha. Ja och nu är jag hemma. Marielle kommer snart med bussen, och sen ska hon på bio ikväll. Kul kul. Men vi hörs!

Ps. Nu får jag rida hur mycket jag vill på helgerna. Yes ;)

Haha, hejdå.


Kommentarer
Postat av: Karro

Va kul! :)<3

2009-09-18 @ 18:38:22
URL: http://bullekarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0