Bättre sent än aldrig

Blev aldrig nåt inlägg igår när jag kom hem. För direkt så började vi med maten. Och sen kom Marlene, Malin och Ronny och år hos oss. Vi åt wraps, supergoda! Med kycklingröra i. Efter det så spelade vi lite kort. Plump blev det. Och jag kom faktiskt tvåa! Jag som aldrig brukar vara nå bra på det där spelet. Så det var ju roligt. Dom stannade iaf till ca 23:30. Så sen blev det lite teve, och sen läggdags. Jag hade i alla fall en rolig dag igår! Hela dagen spenderades ju med dom.

På bodaborg så gick det bra för oss iaf. Vi lyckades samla ihop hela 12 stämplar. skriver mer när jag kommer till pappa. För nu ska jag fortsätta att packa klart. Hörs, hej!

Kommentarer
Postat av: nina

sv; fet fin var den :)

2010-04-19 @ 00:04:20
URL: http://niinalofgren.blogg.se/
Postat av: Emma

Mmm, det lät supergott! Och vad duktiga ni var på Boda borg :)

2010-04-19 @ 21:19:48
URL: http://nyymaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0