Lite tid över

Jag fick lite tid över. Så jag satt mej vid datorn. Men nu är det snart skola. Och jag har nog aldrig varit så pigg på morgonen förut! Jo visst, jag har lite sovmorgon men ändå. Märks att jag har sovit ut riktigt på lovet, haha. Idag har jag idrott på skolan, och efter skolan ska jag till skippy. Därför har jag världens fetaste väska med mig. Jobbigt. Men det är såklart värt det, haha. Nu har jag ju inte ridit på en vecka. För sist så red jag ju inte, eftersom jag blev sjuk. Så det ska bli kul. Speciellt om vädret tänkte fortsätta vara såhär fint. Nu känns det verkligen att man börjar gå mot sommaren. I love it!

Aja, nu ska jag gå till bussen. Den går kvart i. Men det är bättre att vara i tid än att få springa. Hörs väl ikväll skulle jag tro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0