Träningsverk och ridprylar

Usch vad träningsverk jag har! Jag har fan träningsverk i hela kroppen! Magen, ryggen, låren, insidan av låren, nacken, armarna. Jaa, överallt! Men då känns det iaf att jag har gjort nåt. Fast det är typ det jag inte har, jag är bara så klen innan.. Så jag får typ träningverk av allt. Haha. Ahja.

Nu har jag precis ätit. Kom hem tidigt från matten idag. För vi gick tidigare, för vi låg inte efter. Och sen stannade jag inte länge alls på stan. Typ en kvart medans jag väntade på bussen. Haha. Ja, jag har haft en bra dag iaf. Och roligt har jag faktiskt haft.

Jag hade ju sovmorgon till 12:20 imorse. Så då passade jag och mamma på att åka in och kolla på ridkläder. Jag fick mig ett par ridbyxor och ett par ridhandskar. Och sen fick jag mej ett par chaps, bara för dom var så billiga. Fast jag behövde nog dom lite också. För dom jag har sen innan måste jag laga. För en söm i gummibandet har gått upp. Så dom blir för stora. Ja, tack så mycket för dom sakerna mamma! Jo, sen skulle jag ju få en ny hjälm också. Men den jag ville ha hade dom inte i min storlek. Men dom skulle beställa in den, så dom skulle höra av sig när dom får in den. Bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0