Dåligt humör

Det är pissväder ute. Och då blir man på så dåligt humör och orkar inte göra nånting. Det är ingen bra kombination tillsammans med att börja ta p-piller. För av dom blir man också på dåligt humör ibland. Och uppepå allt dedär så har man en störig lillasyster som ska retas hela tiden. Hon blir ju extra jobbig nu för tiden. Och tack vare att jag är på så dåligt humör så går det ut på alla andra. Till exempel min mamma som ville att jag skulle diska. Förlåt för det mamma, men jag kan inte göra nåt åt de. Och sen när nån är ivägen när man väl har börjat diskat så orkar man inge mer. Jag vet, det låter fruktansvärt barnsligt! Men så ere. Jag är skitsur nu för tiden.

Det ända som kan bota mig är Kristian. När jag stänger in mig på rummet och bara pratar med han i telefonen så blir allt hur bra som hellst! Så nu vill jag bara att han ska komma hem. För då blir Linnea mindre jobbig mot mig också. Men jag tror han kommer på söndagkväll. Också är han eventuellt kattvakt medans vi är borta i Stockholm. För då har ju han boende på samma gång. Så det vore ju perfekt de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0