God frukost

Slog till stort idag och skar ner lite jordgubbar i mina fil&flingor. Gott blev det. Men det var nog tur att jag sockrade. För lite sur var dom ändå. Men ändå! Supergod frukost. Nu är jag som vanligt påväg till jobbet. Och efter jobbet ska jag ju knipsa tungbandet. Huvva säger jag bara. Men alla har lugnat mig och sagt att det inte kommer göra nå ont. Så jag får väl lita på dom. Det gör säkert inte ont. Men det är bra att jag tror det. För då blir jag glatt överaskad om det inte gör ont. I stället för tvärt om. Ifall jag tror att det inte kommer göra ont, också gör det de. Aja. nu ska jag promenera upp på jobbet. Så jag berättar hur det gick när jag kommer hem. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0