Jordgubbe

Nu ska jag snart ta mig en promenad på jobbet. Och JA Marielle, jag går. Haha! Jag gillar att gå mer än att cykla, sådeså. Så snart ska jag GÅ till jobbet, haha!

Sen efter jobbet tror jag mamma sa att vi skulle på självplock av jordgubbar. Mums. Så sen skulle vi få typ våfflor med rårörda jordgubbar. Rårörda jordgubbar är typ det bästa som finns! En stark favorit iaf. 

Och jag börjar fan bli nervös inför imorgon. Då jag ska knipsa tungbandet. Jag vet ju inte hur ont det kommer göra. Men dom bedövar ju, och jag har hört att det går på ca 5 minuter bara. Och sen läste jag lite på internet på nån som hade gjort de. Den hade bara lite ont första dagen. Sen kunde den räcka ut tungan som vanligt igen. 
Men det jag är mest rädd för är att jag inte kommer kunna prata riktigt. För jag har ju lärt mig att prata med kort tunga, så nu kanske det blir jättekonstigt när jag ska försöka prata igen. Hoppas inte bara!

Näe nu ska jag kila iväg till jobbet. Ni får nöja er med en låt sålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0