Älsklingen!

Ikväll kommer älsklingen! Yeey! Jag har längtat så efter han. Men ikväll kvart i 9 är tåget framme, så då ska jag befinna mig på tågstation och möta upp han. Jag är typ överspeedad, och superglad. Och idag har jag exakt inget att göra förns han kommer :P Åååh, jag är så glad! Gladgladglad.

Nej nu ska jag inte uttråka er nåt mer med det! Igår var jag hos frisören. Gjorde mitt hår ljusare, och klippte mig. Blev nöjd faktiskt. Och jag hade tydligen väääldigt slitet hår, hon påpekade det hela tiden. Så hon klippte av minst en decimeter. Och det var meningen att jag skulle bli blond, men det rekommenderade hon inte, utan om jag ville bli ljusare kunde jag göra mer ljusa slingor sen. Men nu gjorde hon typ hälften av håret ljust. Men det blev faktiskt bra. börja lite lätt liksom ;) Nej men jag är nöjd.

Idag är de en bra dag. Jag mår bra! Jag är glad! Kristian kommer ikväll! Allt är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0