Banandrink

Tyyp det godaste mellanmål som finns.
Du tar bara lite mjölk, en banan och lite socker och mixar det. Supergott faktiskt. Har precis gjort mig det. Och vet ni vad jag mer har gjort? Jag har gjort två uppgifter till samhällskunskapen, som man bara behöver göra om man vill ha vg/mvg. Så nu hoppas vi att jag gjorde dom bra. Det var svårt. Men nu är dom gjorda iaf. Så vi får se hur det går.
Vi hade ju prov på hästens muskulatur idag också. Och det var 1 (en!) jävla fråga!
"-berätta allt du kan om hästens muskulatur."
Jaha, vart ska man börja då tänkte jag. Tur att jag fick förhöra emma lite på bussen in. För då kom jag ihåg vad som skulle vara med. Tror nog det gick ganska bra ändå. Jag hoppas det iaf. Det är nog det svåraste prov jag haft hittills. För man ska försöka komma ihåg allt man kan då också. Och det är inte det lättaste, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0