Skola idag för mig

Idag tar jag och prövar att gå till skolan. Känner mig ganska frisk nu när jag vaknar. Men det brukar ju vara värst mitt på dagen och på kvällen. Vi får se hur det går. Mår jag alldeles för dåligt så får jag väl åka hem då. Men jag är bara så less på att sitta hemma nu. Så nu när jag känner mig hyfsat frisk så försöker jag. Har ju bara två lektioner, och jag behöver verkligen hämta hem massa böcker. För nästa vecka är det typ 1000 prov. Och imorn har jag ett prov också, så jag måste plugga på det ikväll också.
Jag idag. Fick typ skynda mig att ta en bild innan batteriet skulle ta slut. Så ni får nöja er med en halvbra bild. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0