God kväll ^^

Idag har ju jag varit och ridit. Emilia var med den här gången. Hon skulle visa lite ridvägar. Så hon gick och sa vart jag skulle rida. Det gick bra. Hon visade mig lite fodring och så också. Så nu kan jag allt det där, haha. Skippy var supersöt och snäll på alla sätt och vis. Han vägrade inte att gå in i stallet idag iaf. Så det gick så bra som det kunde gå. Och nu har vi i alla fall bestämt att jag ska rida måndagar och fredagar. Men jag börjar inte imorn. För då ska jag ju pierca naveln. Men på Fredag så börjar jag "påriktigt". Men sen får jag självklart rida när som helst bara jag säger till innan. Så det är ju bra.

Nej nu ska jag fortsätta att chatta. Det var så jobbigt att göra båda samtidigt. Haha. Tog sån tid. Aja, men vi hörs nån gång! Moahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0