Snörugby och navelpiercing

Idag glömde jag nycklarna till skåpet på skolan. Men det gick bra ändå. För de ända ämnena som vi var tvungen att skriva i så fick jag ett papper att skriva på, och då behövde vi bara skriva av tavlan. Så det var ju bra. Sen hade vi snörugby också. Det var superroligt, och jättejobbigt. Att springa i ljupsnö är fan det jobbigaste man kan göra. Haha. Men så är det väl när man har världens sämsta kondis också. Men kul var det.

Efter skolan så mötte jag upp mamma. För då skulle jag gå och pierca naveln. Oooh, läskigt. Det pirrade lagomt i magen innan. Haha. När jag väl tog så gjorde det inte så ont. Eller ont gjorde det, men inte lika ont som jag trodde det skulle göra. Marielle har ju skrämt upp mig så jäkla mycket. Haha. Så jag trodde ju att det skulle göra svinont. Men det gjorde det verkligen inte. Det som gjorde ondast med att pierca naveln var när man skulle dra bort plåstret efter nån timme. För det satt ju fast i håret. Och det gör riktigt ont. Ondare än själva håltagningen. Hahaha. Men det är klart värt smärtan för jäklar var snyggt det blev. Jag valde ett rosa smycke också. Supergulligt. Dock så kommer jag få ont sen. Och jag får inte bada eller basta på tre veckor. Och jag får inte sola solarium på tre månader. Men det gör jag ju ändå aldrig så ofta. Så det är lugnt.
Ja, jag är jättenöjd iaf. Ni kanske får nån bild sen. Nu orkar jag inte ta nån. Moahaha.

Ja nu ikväll har jag ju varit på pilates också. Tur att det inte var så många övningar när man låg på mage. Även fast det inte gör superont att ligga på mage. Men det kan ju inte vara så jättebra nu när det är nytaget.

Okej, jag måste bara varna alla. Att den som tar på min mage imorn får sig en smäll! Haha, rör du så dör du.

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0