Stress xD

Imorse hade jag sovmorgon till 12:20. Härligt det. Så jag tog samma buss som Marielle in. Sen när jag kom till skolan så åt jag lunch. Efter det var det meningen att vi skulle ha skidor på idrotten. Men så blev det inte. Eftersom det var typ 25-30 grader kallt. Så vi spelade badminton i stället. Och det är ju askul! :) Efter det så hade vi biologi. Det var ganska kul faktisk. Vi skulle ha värsta debatten. Vi var två grupper som diskuterade om varför man var vegetarian. Och jag var på sidan som ”vann”. Alltså vi som åt kött. Haha.

Efter skolan så for jag till skippy. Red gjorde jag, trots att det var så kallt ute. Trevligt sällskap hade jag också. Agnes har ju Troy i stallet bredvid. Så det var ju bra det. Vi tog oss en lång sväng. Och vi hade typ galopprace i ljupsnön också. Haha, kul var det. Och efter det så var båda mycket pigga, haha. Men då red vi tebax. Sen mockade jag, och fodrade. Sen tog jag bussen hem. Och nu har jag precis kommit hem. Eller jag har hunnit äta lite. Och nu ska jag snart på pilates. Ingen vila här inte. Mamma hämtar mig kvart i åtta.

Ja, så ser mina måndagar ut. Jag hinner göra mycket då! Och kul är det. Vi höres! :) Byebye


Kommentarer
Postat av: maddiiiish

fin blogg! :)

2010-02-22 @ 21:14:20
URL: http://maddiish.blogg.se/
Postat av: maddiiiish

ingen fara! :)

2010-02-22 @ 22:56:06
URL: http://maddiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0