Who?

Hatar när man kommenterar anonymt! :@ Haha, ni måste iaf skriva namnet. Så jag har nån aning om vem det är som kommenterar.

Nu ska jag och Linnea i alla fall äta våfflor. Linnea som har lagat meten. När jag skulle hjälpa henne så sa hon att hon skulle göra själv. Så visst visst, gärna för mig. Ikväll ska jag epilera benen igen. Gaah, ser inte frem emot det. Haha, det gör så ont. Sen måste jag fixa mina naglar också. För jag har ju varit i stallet. Det gick bra med piercingen. Trodde att det skulle göra ont att rida med den. Men det gick faktiskt bra.

Ja, nu ropar Linnea att det är mat. Haha, mums. Hörs!

Kommentarer
Postat av: saandraa

haha ja smycket är värst :O

2010-02-10 @ 17:08:15
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0