En timmes promenad

Tog mig en timmes promenad. Jag gick först till Grytan och sen gick jag upp där, och runt kyrkan och ner. På vägen så var det en kul sak som hände. En kille med skoter höll på och hoppa och trixa. Ganska coolt att se faktiskt. Han hoppade över hela vägen, och jaa. Ni skulle ha sett det. Jag förstår inte hur dom törs! Jag skulle aldrig tordas hoppa med en jävla skoter! Haha, men jag är ju en fegis också ;) Jaja. Kul att se iaf. Undra vem det var? Jag brukar ju veta vem dom flesta i Brunflo är. Men det är ju kanske inte så lätt när dom har en fet hjälm på sig.

Jaja, nu ska jag ta och plugga lite matte. Måste få mvg på provet ^^ Jaa, vet ni. Mitt mål är att få mvg i alla ämnen, haha. Lycka till, men jag ska klara det. Haha, iaf i de flesta ämnen. Ja, därför måste jag plugga nu.

Vi hörs ;)


Osminkad och fin xD

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Sv: Den blir nog bra :P Fixa bara så att länkarna i headern funkar =)

2010-01-17 @ 16:21:16
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0